Please Follow Us!

Sunday, January 23, 2011

[K-Pop-Spot] miss A’s Min says that no one recognizes her on the street


English:

miss A’s Min revealed that even with makeup on, she rarely gets recognized in public.

On the January 22nd episode of “100 Points Out of 100“, Min admitted that she doesn’t have much
trouble living life as an idol star.

She said, “I’m never uncomfortable because no one ever recognizes me. Even when I wear makeup, people can’t recognize who I am.”

MC Park Kyung Lim then asked, “People don’t recognize you even though you are a permanent guest on variety shows?” Min answered, “That’s right.”

We can’t tell if it’s a blessing or a curse for Min, but if she ever wanted people to know who they were standing next to, she could always whip out her killer dance moves! Kkab in the grocery aisle!

Dear reader our admin need your support for this page . if you don't mind please just click  the google adsense below (^_^) thanks for your attention.

China:

A小姐最小显示,即使上妆很少得到公众认可。

1月22日一集“100点出100“,承认,没有什么太大的麻烦生活水平作为偶像明星的生活。

她说“我从来没有不舒服,因为没人认识我。甚至当我化妆,人们可以不承认我是谁。

园区管委会,问道:“人们不认得你,即使你是一个综艺节目永久客户“民回答说:“这是正确的。“

我们无法知道它是福是的最小如果她想让人们知道他们是谁站在旁边,总是可以马上拿出她的凶手的舞蹈动作 Kkab杂货店过道

亲爱的读者我们的政府需要你的这个页面的支持。如果你不介意请大家点击下面(^_^)感谢您的关注谷歌的AdSense


Indonesia:

miss A Min mengungkapkan bahwa bahkan dengan riasan, ia jarang mendapat diakui di depan umum.

Pada episode 22 Januari dari "100 Poin Dari 100", Min mengakui bahwa ia tidak memiliki banyak kesulitan hidup sebagai bintang idola.

Dia berkata, "Aku tidak pernah nyaman karena tidak ada seorang pun mengenali saya. Bahkan ketika aku memakai make-up, orang tidak dapat mengenali siapa saya. "

MC Park Kyung Lim lalu bertanya, "Orang tidak mengenal Anda meskipun Anda adalah tamu tetap di variety show?" Min menjawab, "Itu benar."

Kita tidak bisa tahu apakah itu berkat atau kutukan untuk Min, tetapi jika ia pernah ingin orang tahu siapa mereka berdiri di samping, dia selalu bisa mencabut pembunuhnya bergerak menari! Kkab di lorong grosir!

Pembaca yang terhormat admin kami membutuhkan dukungan Anda untuk halaman ini. jika Anda tidak keberatan silahkan saja klik google adsense di bawah ini (^_^) terima kasih atas perhatian Anda.


Japan:

Aの最小は、化粧しても上に、彼女ほとんど公の場で認識されることを明らかに欠場

1月22日エピソード"100100点とアウト点は、"ミンは、彼女多くの問題アイドルスターとしての生活を持っていないことを認めている。

彼女誰も認識するので、私不快なこと"と述べたでも私化粧をするとき、人々私がを認識することはできません。"

MCの公園は、"人々は、あなたがバラエティー番組の永久的なゲストにもかかわらず、あなた認識していないか?"ミンは答えた、"それそうです"

私たちは、祝福またはMin呪い、彼女今までいた人々が横に立っていた知っているかどうかわからないこと、彼女いつも彼女のキラーダンスの動きをサッと取り出し可能 Kkab食料品売り場

親愛なる読者我々の管理の必要性このページ支援あなたは自分の注意を(^_^)おかげで以下のGoogle AdSenseをクリックしてください気にしない
 

No comments: